Header Blog & Channel
        

Rahsia Sebutir Telur Dalam Merawat Kecantikan Kulit


Mesti korang dah tahu kan..Telur sebagai makanan kaya protein yang mampu membuka selera sesiapa sahaja, terutama golongan kanak-kanak. Ia juga merupakan pilihan kebanyakkan kita saat ‘malas’ masak. Potongan bawang dan cili padi serta sedikit garam, cukup membuka selera.

Bila Kucing-Kucing Ini Berposing Dengan Tuannya, Membuatkan Ramai Yang Geram

Korang ade kucing ke kat rumah, yang mane ade kucing kat rumah tu, 
boleh la ukur kucing korang dengan kucing ni, 
betapa debab nya bersama tuan merekaa.....

Alasan Yang Biasa Keluar Dari Mulut Peminjam Duit Kawan

Selamat pagi korang sume.. korang mesti pernah kan, ade kawan2 yang nak pinjam duit dari poket korang walaupun sringgit... mesti korang tertarik untuk tahu, salah satunya alasan untuk tak nak bayar balikk... :D