Header Blog & Channel
        

Semut

haii korang.. wan da bosan... wan nak kasi satu lawak bodoh skit ni.. 
jawab yeee, kalau korang taw... :) 


Orang A:Wei Orang B,ko penah tiup semut tak?? 
Orang B:Tiup semut untuk ape??? 
Orang A:Ala..semut datang dekat dengan ko ke,kat dalam air ko ke.Pernah ke?? 
Orang B:OOoo..pernah aku tiup banyak kali.aku hentam semut tu pun ade,siap bako sekali..kehkeh.. 
Orang A:Semut tu lari tak?? 
Orang B:Larilah apelah ko ni.Takkan tu pun tak tahu.. 
Orang A:ko tahu sebab ape die lari?? 
Orang B:mestilah aku tahu,diorang takut mamposla.bodohlah ko ni. 
Orang A:Salahlah.. 
Orang B:Aik??apasal pulak?? 
hmm, rase2...Korang taw x, ape jawapan Orang A?. 


komen kalau dah tahu jawapan Orang A... :)

No comments: